- Åttonde februari

Igår blev jag bjuden på mat av Glenn och pizza gör mig aldrig besviken. Mysigt att gå ut och äta sådär
mitt i veckan. Vardagslyx. Idag har jag i vanlig ordning pluggat och försökt få lite struktur på allt som komma skall. Vi ska snart ut på femton veckors praktik så det är lite pusselbitar som ska falla på sin plats kan man säga. Trotsade sen minusgraderna och tog en löptur bland den snö och is som låg kvar i skogen. Skönt att komma ut och andas frisk och kall luft. Mindre skönt i min höft som jag snart nog får inse är överansträngd. Det här med att lyssna på kroppen. Måste bli bättre på det. En lång stretch på yogamattan var dock skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0