- En liten del av livet

Hösten 2016 började jag som gruppträningsinstruktör. Då började jag instruera kettlebell och tabata. I mars 2017 gick vi från att vara en ideell förening som drev gruppträning, till att börja köra gruppträning på vår nya fina Actic-anläggning. I samband med det gick jag min spinningutbidlning och började köra det. Sedan i höstas är jag också instruktör i indoor running som är ett intervallpass på löpband. Dessutom fick jag möjligheten att börja instruera Shake & Drum för TheHouseFitness som är ett fitnesskoncept med olika klasser där inspirationen är tagen från dansen. Just Shake & Drum är ett pass med fokus på armar, överkropp och puls. Det känns faktiskt ganska overkligt att jag har tagit mig hit, och att jag får jobba med allt det här enormt roliga under mina fyra pass varje vecka. Få saker som kan ge den energin och glädjen som ett fullt pass med riktigt goa och taggade deltagare som bara är där för att köra skiten ur sig och ge allt. Älskar älskar älskar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0